Глобальна аварія на мережі. Термінів поки що немає. Спеціалісти працюють над локалізацією місяця проблеми та планом вирішення. Інформацію будемо оновлювати у пості на Facebook d=nhttps://www.facebook.com/460732487448679/posts/1695774750611107/?d=n
-
Наш сайт використовує файли cookies. Що таке cookies і як ми їх використовуємо Ви можете ознайомитися тут. Продовжуючи використовувати domonet.ua без зміни налаштувань браузера Ви погоджуєтеся з тим, що файли cookies зберігатимуться на вашому пристрої.
Абонентський відділ: (дзвінки безкоштовно)
0-800-501-011Технічна підтримка: (дзвінки безкоштовно)
0-800-505-322
Абонентський відділ: (дзвінки безкоштовно)
0-800-501-011Технічна підтримка: (дзвінки безкоштовно)
0-800-505-322On-line допомога
Круглик
09.11.2021
Глобальна аварія на мережі. Термінів поки що немає. Спеціалісти працюють над локалізацією місяця проблеми та планом вирішення. Інформацію будемо оновлювати у пості на Facebook d=nhttps://www.facebook.com/460732487448679/posts/1695774750611107/?d=n
Дякуємо
Запит відправлено до Абонентського відділу Графік роботи: 09:00 - 21:00, без вихідних
Запит відправлено в Технічну підтримку Графік роботи: Цілодобово
Можливі затримки терміну обробки заявок, але обов'язково передзвонимо. Очікуйте від нас дзвінка
Дякуємо
Запит відправлено до Абонентського відділу Графік роботи: 09:00 - 21:00, без вихідних
Можливі затримки терміну обробки заявок, але обов'язково передзвонимо. Очікуйте від нас дзвінка
Дякуємо
Запит відправлено до Абонентського відділу Графік роботи:09:00 - 21:00, без вихідних
Можливі затримки терміну обробки заявок, але обов'язково передзвонимо. Очікуйте від нас дзвінка
** Доступ до перегляду запропонованого Абоненту Провайдером Контенту здійснюється за допомогою Контент-партнера Omega ТМ (ТОВ "Омега ТВ") через Додатковий сервіс на умовах Публічного договору оферти https://domonet.ua/uk/contract . Під Контентом мається за увазі аудіовізуальні твори (фільми, серіали, анімаційні твори, тощо), що зберігаються та/або показ яких забезпечується через сервер Контент-партнера.
** Приведення Провайдером програмного додатку на обладнанні у стан, який надає Абонентові доступ до Сервісу.
2024 © Домонет, Усі права захищені